عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 25 فروردين 1395
بازدید : 2291
نویسنده : علیرضا

آلبوم نگاه محسن يگانه قرار دارد

دو سال و نیم پس از انتشار آلبوم «حباب»؛
آلبوم «نگاه» محسن یگانه، 16 اردیبهشت منتشر شد
موسیقی ما - چهارمین آلبوم رسمی «محسن یگانه»، 16 اردیبهشت 1394 و در ماه تولد این هنرمند، روانه بازار موسیقی کشور شد. این آلبوم «نگاه» نام دارد و هم‌نام تنها فرزند محسن یگانه است.
 
آلبوم «نگاه» در شرایطی منتشر شد که «محسن یگانه» یک روز پس از انتشار آلبوم «حباب» در گفت‌وگو با «موسیقی ما» اعلام کرده بود که دیگر قصد انتشار آلبوم ندارد. اما مدتی بعد به دلیل اصرارهای مکرر هوادارانش تصمیم خود را عوض کرد و تولید آلبوم چهارم را از اواخر سال 92 آغاز نمود و پس از یک سال و اندی، آن را به همت موسسه «آوای فروهر» و توسط پخش «دنیای هنر» در اختیار هوادارانش قرار خواهد داد. قرار بود «نگاه» که نام رسمیِ آن «نگاه من» است، اسفند ماه 1393 منتشر شود که به دلیل سرماخوردگی شدید یگانه در آن ایام، پس از حدود دو ماه تأخیر طی هفته جاری به بازار امد.
 
  •   فضای احساسی‌تر
وبلاگ رسمی یگانه درباره این اثر نوشته‌است: «این آلبوم فضای احساسی‌تری داشت. در عین حالی که تلاش شده قشرهای مختلف بتوانند با قطعاتی از این آلبوم ارتباط برقرار کنند، بی شک مقصود از پخش این آلبوم نه انفجار و نه تسخیر بازار موسیقی و نه هیچکدام از این دست تبلیغات تو خالیست... یک آلبومِ دلی برای بهتر کردنِ حالِ دل شماست، اگر نیاز داشتید، نه بیشتر...»
 
  •   قطعات
«نگاه» 12 قطعه دارد که در قالب 13 تِرک روی CD عرضه شد و این به دلیل آن است که قطعه «پرنده» شامل دو قطعه است؛ یکی «انتظار» که مقدمه‌ این قطعه است و دیگری خود «پرنده».

«دنبالش می‌رم»، «چقدر دیر»، «دیوار»، «نه!»، «درکم کن»، «خاطره بازی»، «جاده»، «تو فکر می‌رم»، «نگاه»، «دلکم»، «دلسرد»، «انتظار» (مقدمه پرنده) و «پرنده»، عناوین ترک‌هایی هستند که در این آلبوم شنیده ميشود.
 
*****
 
2.در رتبه بعدي البوم اسمش عشقه از زنده ياد مرتضي پاشايي قرار دارد
برادر زنده یاد پاشایی درباره عوامل تولید آلبوم گفت: تمامی ترانه‌ها را «مهرزاد امیرخانی» سروده و تمامی ملودی‌ها به جز یک قطعه توسط خود مرتضی ساخته شده است. یک قطعه را نیز «میلاد ترابی» آهنگسازی و تنظیم کرده است. معین راهبر (7 قطعه)، کوشان حداد (2 قطعه)، انوشیروان تربتی‌نژاد (2 قطعه) و مهران عباسی (یک قطعه) را تنظیم کرده‌اند و «میلاد ترابی» علاوه بر تنظیم و آهنگسازی یک قطعه، قطعه‌ی «اسمش عشقه» را ریمیکس کرده است. همچنین یک ریمیکس از آثار خاطره‌انگیز مرتضی توسط «محمد فلاحی» انجام شده و در آلبوم قرار گرفته است».

این آلبوم در دو نسخه‌‌ی ولتی و دی‌جی‌پک عرضه  شد. نسخه‌ی ولتی شامل 11 قطعه و نسخه‌ی دیجی‌پک شامل 15 قطعه است و چهار قطعه‌‌‌ی «عصر پاییزی»، «نگران منی»، «ادعا» و «ریمیکس» در آن گنجانده شده‌اند.



:: موضوعات مرتبط: آهنگ , پاپ , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
SEO site در تاریخ : 1395/1/29/7 - - گفته است :
ّسیار عالی
خسته نباشید
ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com